FAQ – Często zadawane pytania

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania płatności. Nie wysyłamy zamówień nieopłaconych, chyba że została wybrana wysyłka za pobraniem.

 

Czy wystawiamy faktury?

Tak, aby ją otrzymać należy podczas finalizacji zamówienia zaznaczyć chęć otrzymania faktury i wprowadzić numer NIP oraz dane firmy. Nie wystawiamy natomiast faktur VAT, ponieważ nie jesteśmy płatnikami podatku VAT.

 

Czy wystawiamy faktury z odtroczonym terminem płatności?

Tak, jeśli potrzebujesz fakturę z odroczoną płatnością poinformuj nas o tym w komentarzu do zamówienia (to pole znajduje się w koszyku). Następnie w sposobach płatności wybierz ,,przelew bankowy”. Pamiętaj jednak, że wszystkie nasze zamówienia wysyłamy nie wcześniej niż po otrzymaniu płatności.

 

Czy wysyłamy zamówienia z opcją płatności przy odbiorze?

Tak, w koszyku wśród opcji dostawy można wybrać wysyłkę pobraniową.

 

Jakimi firmami kurierskimi wysyłamy zamówienia?

Korzystamy z usług takich przewoźników jak Paczkomaty i Kurier InPost, Kurier Pocztex. Niektóre nasze produkty oraz bardzo duże ilości wełny mają wyłączoną opcję dostawy do Paczkomatów InPost ze względu na zbyt duże gabaryty paczki.

 

Czy mamy próbniki kolorów wełny?

Tak, można zamówić u nas próbnik wszystkich (bądź wybranych) barw przędzy, które są aktualnie dostępne w sprzedaży. Znajdziesz go tutaj: link do próbnika.

 

W jakich godzinach możesz się z nami skontaktować?

Telefonicznie można się z nami skontaktować od poniedziałku do piątku w godzinach 11:00-17:00. Zachęcamy również do kontaktu mailowego na adres biuro@woolstock.pl.

 

Czy mamy sklep stacjonarny?

Nie, Woolstock to jedynie sklep internetowy. Z związku z tym nie są możliwe odbiory osobiste zamówień.

 

Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta?

Tak, zamówienie możesz złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane. Podczas finalizacji zamówienia zostaniesz jedynie poproszona/y o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki.

 

Czy można zwrócić zakupiony produkt?

Tak, możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów znajdują się tutaj.

 

Z jakimi kosztami wiąże się zwrot towaru?

Ponosisz jedynie koszt przesyłki zwrotnej. Zwracamy koszt całej zapłaconej przez Ciebie kwoty (ceny towaru oraz kosztu wysyłki w przypadku gdy zwracane jest całe zamówienie). Szczegóły dostępne są tutaj.